12 april 2008
Trådstartare
Hej har en passat - 90 som jag skulle vilja ändra intrument belysningen till röd.. alltså där man ändrar fläkt värme m.m... Lampan som sitter där e juh vit nu och jag vet det finns röda att köpa men... Det sitter juh som plast bitar som transporterar ljuset till knapparna å den plasten e ju "ljus grön" så det blir grön färg... Om man sätter i en röd lampa blir det rött eller blire skit??

nån som har nått bra tips??
mvh kimmy
Hur många skruvar fick du över?....