patrik79 skrev:
oftast har du en kabel som ska kopplas till handbromsen för att du bara ska kunna se på dvdn när du har handbromsen åtdragen. Tror att det bara är att jorda den kabeln så kommer du runt problemet.
Sant .
SM-vinnare i SQ-klassen experienced unlimited 2011 .