Skall köpa en ny stereo till bruksbilen och hittade denna: http://www.bilradiohuset.se/sv/article/ … deh_3000mp Dels att det va ett jäkla bra pris på den och jag vill kunna koppla min mp3 spelare till den. Men min fråga är om någon testat denna och om den funkar bra??
du skall väl kunna koppla mp3n genom aux.. men bättre att lägga pengarna på nåt med USB. då funkar det bättre när du ska skifta låtar och sånt.. annars är den jävligt bra..
jag har själv en deh-4000ub och tycker den e riktigt bra massor med inställningar inte bara volymmessisgt utan i hz tycker du ska satsa på en 4000 istället + usb fram