Har du ljusvreder i rätt läge då?
Och tändningen påslagen?
Jag TROR inte det är något fel på det viset, snarare att det blivit skav på kablaget någonstans.
Ta en multimeter, använd "pipfunktionen", håll svarta kabeln på jord och den röda provar du mot säkringslådans stift (där säkringen som går sitter, på båda stift, för jag vet inte vilken det är som går till lampor och vilken som går till relän/vred/whatever) och ser om det blir kontakt - i det fallet har du jordad plus någonstans. Resultat: blåser säkringar.
Senast redigerat av __Marcus (14 april 2008)
Hon sa: Det är ju bara en bil.
Jag sa: Du är bara en brud.
1 st Lanzar DC-12 köpes.