18 april 2008
Trådstartare
Var iväg o kollade lite på nytt batteri idag, vill kunna spela lite mer musik med motorn avstängd... tänkte köpt ett optima. dom även hade ett annat "vanligt" stående. Ett tudorbatteri på 125 ah (är till typ nån traktor egentligen) som var helt nytt fast ena bärhandtaget i plast hade gått sönder, alltså inget som har nån betydelse för funktionen på batteriet. kan få köpa detta batteri för 1400 kr. ska jag satsa på detta eller ska jag låta bli o köpa nåt annat istället? ska i så fall fixa en låda o ställa det bak i bilen.
Den som spar han har, fast inte lika roligt...