Jag hoppas verkligen att du menar att du inte har en bas, för att spela högt med bara diskanter lär ju inte vara någon höjdare. Man vill ju ha mellanregister och midbas också?
| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)