20 april 2008
Trådstartare
Hej har problem med att mina slutsteg äter ström. Ska nu koppla in ett batteri till dom. Men hur ska allt kopplas? Är det att ta en strömkabel från bilbatteriets + och kopla det till det andra bateriets + eller?
MvH Glenn Wiberg