Finns de pengar så skulle jag inte tvivla på att lämna in... Är man lite fattig och behöver tänka vart man lägger pengarna skulle ajg absolut tona själv. Själv har jag tonat ett antal bilar.. Kompisarna har börjat lämna bilarna hos mig.. Jag använder tro det eller ej biltemas toningsfilm. går att få det bra med lite pill..
mvh kimmy
Hur många skruvar fick du över?....