5014
Sök

GOLF 2 -85 Ingen ström från uttaget?

15 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
#1
Tja har problem. Har en GOLF 2 från -85.
Skulle sätta i ny stereo men får inte ut någon ström från någon av kablarna i bilen.
Vad kan det bero på?

365 Inlägg
21 april 2008
#2
Kollat säkringarna? smile

Hellre 100 blås på tvären än 200 rätt fram.

15 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
#3
Jadu allt står på tyska och det suger jag på. Har du någon aning om vilken säkring som går till stereon?

15 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
#4
Fick det att funka, bytte säkring, var nr 3.
Någon som kan ljud här därimot?
Har kopplat in slutsteg och baslåda, men ljudet låter väldigt dåligt, när jag hade det i min andra bil var det ett jävla drag, nu är det typ mörk och dovt och knappt någon bas alls.


Sök