8942
Sök

Mustang GT

1 Inlägg
21 april 2008
Trådstartare
Har köpt en Musse från Usa och undrar lite inför bes.
Vad måste jag byta och ändra på etc för att den ska klara sig.

Tack på förhand \ Basse

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
21 april 2008
bassemollberg skrev:
Har köpt en Musse från Usa och undrar lite inför bes.
Vad måste jag byta och ändra på etc för att den ska klara sig.

Tack på förhand \ Basse

Hahaha det är ju sånt här du ska kolla upp *innan* du köper bil utomlands roll  big_smile

Men som sagt:

Blinkers, usa-bilar har tex sällan blinkers på sidan så det måste du borra hål i framskärmarna och sätta dit eller tex byta till speglar med inbyggda blinkers.

Sen e det väl huvudljusen med som måste bytas.

Är iaf mer än vad man tror för att göra en amerikansk bil laglig här i sverige.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

457 Inlägg
21 april 2008
Det är lite prylar du ska göra. Du ska sätta på skärmblinkers, det får INTE blinka i bakljusen, utan det måste även här blinka orange. Finns det några andra modiferingar?

Blästrare/Lackerare
651 Inlägg
21 april 2008
Fråga TCMusse här på garaget, har för mig att jag hade en konversation med honom om allt han fick ändra på sin efter att ha tagit hem den från staterna

457 Inlägg
21 april 2008
När farsan köpte sin fick vi först till med skärmblinkersarna. Sedan göra nytt avgassystem som skulle dras bak, man får ju inte ha sidespipes på regbesiktningen, men nu får man ha det! (Sverige?) Senare var det att ta bort kompressorn, det inte Ford har orginal får inte du heller ha på här i Sverige. Sen var det att vi satte bakblinkersarna i backljuset så det blinkar organge.

P.S Han heter JackRoush här på garaget.
Senast redigerat av Aern (21 april 2008)

10 287 Inlägg
22 april 2008
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=rules

Skriv beskrivande rubriker. Att bara nämna en bilmodell som rubrik är inte en tydlig rubrik. Har man en fråga - formulera då den i rubriken.

Tråd låst, usel rubrik.

Göran
Moderator

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

Sök