2732
Sök

Lambodörrar

63 Inlägg
10 februari 2006
Trådstartare
Skulle vilja veta om det finns något företag som har lambo dörrar till Ford Mondeo 96-00
Har letat men ej hittat :-(

Är det mycket pul att få det bra med universal prylar, är det någon som har provat?
(Förstår att det är olika)

Varför inte köra Kombi ;-)

JohanDJ
56 Inlägg
10 februari 2006
lika bra att köpa universal, jag ahr aldrig varit med om att det passar rakt på utan att modifiera.

321 Inlägg
10 februari 2006
ST200 skrev:
Skulle vilja veta om det finns något företag som har lambo dörrar till Ford Mondeo 96-00
Har letat men ej hittat :-(

Är det mycket pul att få det bra med universal prylar, är det någon som har provat?
(Förstår att det är olika)

Ja har varit med och monterat på en 206GTi, det var ju mindre kul kan ja säga... passform? nää...

Tough ain´t...ENOUGH!

Fiat Coupe 16vt
71 Inlägg
10 februari 2006
När jag monterade på min så var det inga problem alls...

97 Inlägg
15 mars 2006
vart kan man köpa dessa universal dörrar då? wink
Senast redigerat av chimmy (15 mars 2006)

live your life as if everyday's gon be your last!!

...
82 Inlägg
15 mars 2006
http://www.dalhems.com/

kaross > dörrar m.m. > lambodörrar

270 Inlägg
15 mars 2006
vad jag undrar är vad det är som gör lambo dörrarna så dyra? jag menar 15000-20000kr det är två (avancerade) gångjärn och två gasdämpare....

Kolla gärna in mitt Swift Sport bygge!
https://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=351166

64 Inlägg
15 mars 2006
jocke_ skrev:
vad jag undrar är vad det är som gör lambo dörrarna så dyra? jag menar 15000-20000kr det är två (avancerade) gångjärn och två gasdämpare....

kolla på mina bilder så ser du att det är avancerade, tex du har många inställningsmöjligheter finns många skruvar att skruva på mm mm..
Senast redigerat av Sixxkiller (15 mars 2006)

Bilplåtslagare
88 Inlägg
15 mars 2006
annars går de ju alltid göra egna.....

There's something about engines that calms me down... You know ??
(Sil-eighty)

Fiat Coupe 16vt
71 Inlägg
15 mars 2006
Sixxkiller skrev:
jocke_ skrev:

kolla på mina bilder så ser du att det är avancerade, tex du har många inställningsmöjligheter finns många skruvar att skruva på mm mm..

så avancerade e de inte...när jag fick mina så var det några arbetare på ett svets företag som inte är insatta nått i bilar och priser på lambo dörrar.....de gissade 2-4 tusen för gångjärnen....

64 Inlägg
15 mars 2006
Painadict skrev:
Sixxkiller skrev:
jocke_ skrev:

så avancerade e de inte...när jag fick mina så var det några arbetare på ett svets företag som inte är insatta nått i bilar och priser på lambo dörrar.....de gissade 2-4 tusen för gångjärnen....

pratar du om den varianten jag har lsd eller den andra universal med noll justeringsförmåga?
Senast redigerat av Sixxkiller (15 mars 2006)

Fiat Coupe 16vt
71 Inlägg
15 mars 2006
jag har exakt den version du har...förutom att den atagligen passar min bil...men jag kan ställa in den med....men tycker du verkligne att det är en avancerad anordning?

Galen bilstereobyggare och Skyline förare
217 Inlägg
15 mars 2006
Jag säljer lambo gångjärn pma för mer info

Vill du ha hjälp med att bygga baslåda,Installera högtalare,stereo
,multimedia,montera osv hör av dej!
Mycket humana priser!
www.tvboden.se

64 Inlägg
16 mars 2006
Painadict skrev:
jag har exakt den version du har...förutom att den atagligen passar min bil...men jag kan ställa in den med....men tycker du verkligne att det är en avancerad anordning?

Inte en chans i världen för 2-3 tusen!!

"A Johlsson"
302 Inlägg
16 mars 2006
Hör med Fastrcars.se, de har grymma kitt inne nu som det är god passform på.

Sök