Jag kom att tänka på att man borde kunna söka på medlemmar beronde på vart dom bor som tex om man söker på Gävle så får man upp alla medlemmar som bor där.. För det är ju alltid kul när man hittar en kompis här.. Eller är det bara jag som tycker det?
Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!
Detta var uppe i diskution förut. Sök lite i forumen .
Om jag minns rätt så kom "vi" (de som diskuterade) fram till att det skulle få vara frivilligt även i fortsättningen pga att en del kanske inte direkt vill skylta med var de bor.
Förstår dock precis vad du menar.
Man kanske kunde funderar över en sökfunktion som säker bland de som angivit stad/län. (sorry Chrizz om jag missat en sådan funktion,samt för arbetet en sådan funktion skulle föra med sig ;P )
mvh Janken
Senast redigerat av Janken (15 mars 2006)
- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy "Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
kan man inte lägga till ett fält iaf där man väljer län och söka efter det. ett län är ju rätt så stort så ingen vet ju ändå var du bor men man kan ändå arangera träffar innom länet, det är ju trots allt bilar så man får väl köra
Detta var uppe i diskution förut. Sök lite i forumen .
Om jag minns rätt så kom "vi" (de som diskuterade) fram till att det skulle få vara frivilligt även i fortsättningen pga att en del kanske inte direkt vill skylta med var de bor.
Förstår dock precis vad du menar.
Man kanske kunde funderar över en sökfunktion som säker bland de som angivit stad/län. (sorry Chrizz om jag missat en sådan funktion,samt för arbetet en sådan funktion skulle föra med sig ;P )
mvh Janken
Om man nu inte vill berätta vart man bor så behöver man ju inte skriva i det eller så är det väll bara att skriva att man bor nån annanstans?
Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!