2515
Sök

Hitta kompisar!?

underordnad allfixare
696 Inlägg
15 mars 2006
Trådstartare
Jag kom att tänka på att man borde kunna söka på medlemmar beronde på vart dom bor som tex om man söker på Gävle så får man upp alla medlemmar som bor där.. För det är ju alltid kul när man hittar en kompis här.. Eller är det bara jag som tycker det?

Jag hatar att förlora, det får någon annan hålla på med!

433 Inlägg
15 mars 2006
Det vore ju rätt kul faktiskt!

1 019 Inlägg
15 mars 2006
Japp..Det har jag också tänkt på! tongue Men kommer du från gävle så är ja din polare ;D

[MÄKI-MEET] GÖRANSSON ARENA, SANDVIKEN 11 JUNI 2016 [MÄKI-MEET crew]

underordnad allfixare
696 Inlägg
15 mars 2006
Trådstartare
Nope jag kommer från Bollnäs så vi är ju typ grannkompisar då smile

90 Inlägg
15 mars 2006
Finns det en möjlighet att lösa det på ett smidigt sätt tycker ja de hade vart skoj!

E ju mer eller mindre omöjligt att hitta folk man känner med alla dessa konstiga namn!!

underordnad allfixare
696 Inlägg
15 mars 2006
Trådstartare
precis min tanke..

SSS -12
3 217 Inlägg
15 mars 2006
Det har jag suttit och klurat på ett tag... Men hade det funkat eftersom alla inte skriver in ort och dylikt?

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

SRT4 2,4T & 9000 2,3T
272 Inlägg
15 mars 2006
LasseMan skrev:
Nope jag kommer från Bollnäs så vi är ju typ grannkompisar då smile

Jag är från Edsbyn, då är vi grannar smile

/Gormanz

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
15 mars 2006
Fuckface skrev:
Det har jag suttit och klurat på ett tag... Men hade det funkat eftersom alla inte skriver in ort och dylikt?

det e ju bara för chrizz att lägga till ett fält där man kan välja län/aktuell stad!

man lever bara en gång så lev väl!

433 Inlägg
15 mars 2006
Bullo skrev:
Fuckface skrev:

det e ju bara för chrizz att lägga till ett fält där man kan välja län/aktuell stad!

Sån finns ju redan..men om han skulle göra om den så den blev obligatorisk..å sen kunde man söka upp folk..det kunde vara kul!

Mazda 3 MPS, bilder på gång!
1 852 Inlägg
15 mars 2006
xBjorlingx skrev:
Bullo skrev:
Fuckface skrev:

Sån finns ju redan..men om han skulle göra om den så den blev obligatorisk..å sen kunde man söka upp folk..det kunde vara kul!

grejen är den att man ska kunna sortera ut bland medlemmar, så att man kan se vilka som bor nära en, för att senare kunna arrangera träffar mm...

man lever bara en gång så lev väl!

Datornörd
123 Inlägg
15 mars 2006
Tycker också det låter som en bra idé. Dock så kommer jag ju få upp chrizz när jag söker på folk från samma ort... tongue

Driver
2 111 Inlägg
15 mars 2006
Detta var uppe i diskution förut. Sök lite i forumen wink.

Om jag minns rätt så kom "vi" (de som diskuterade) fram till att det skulle få vara frivilligt även i fortsättningen pga att en del kanske inte direkt vill skylta med var de bor.

Förstår dock precis vad du menar.

Man kanske kunde funderar över en sökfunktion som säker bland de som angivit stad/län. (sorry Chrizz om jag missat en sådan funktion,samt för arbetet en sådan funktion skulle föra med sig ;P )

mvh Janken
Senast redigerat av Janken (15 mars 2006)

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

129 Inlägg
15 mars 2006
kan man inte lägga till ett fält iaf där man väljer län och söka efter det.
ett län är ju rätt så stort så ingen vet ju ändå var du bor men man kan ändå arangera träffar innom länet, det är ju trots allt bilar så man får väl köra tongue

dalmasens
15 mars 2006
skulle vara kanon med en sådan funktion.

underordnad allfixare
696 Inlägg
16 mars 2006
Trådstartare
Janken skrev:
Detta var uppe i diskution förut. Sök lite i forumen wink.

Om jag minns rätt så kom "vi" (de som diskuterade) fram till att det skulle få vara frivilligt även i fortsättningen pga att en del kanske inte direkt vill skylta med var de bor.

Förstår dock precis vad du menar.

Man kanske kunde funderar över en sökfunktion som säker bland de som angivit stad/län. (sorry Chrizz om jag missat en sådan funktion,samt för arbetet en sådan funktion skulle föra med sig ;P )

mvh Janken

Om man nu inte vill berätta vart man bor så behöver man ju inte skriva i det eller så är det
väll bara att skriva att man bor nån annanstans?

Sök