Vad menar du med att "ta bort" egentligen? Från nån speciell site? Garaget? Eller rent generellt?
För garaget kan du ändra e-postadressen till något annan under "profil" här i forumet. Du får du ett mail där du ska bekräfta nya adressen via en länk. När det är gjort så är mailen ändrad till det du valt.
Generellt funkar det så på alla mer eller mindre seriösa sajter som vill lagra riktiga adresser som fungerar.
Om du ska "ta bort" mailadressen generellt blir mer svårt tror jag, så alternativet där är helt enkelt att sprida att du bytt mail till alla som kan tänkas vilja maila dig, eller så kan du i mailtjänsten du använder (den med gamla adressen) skapa ett autosvar som hänvisar till din nya. (jag är inget stort fan av autosvar ska jag väl påpeka

Alternativt kan du peka den gamla adressen helt sonika till din nya (brukar finnas sådana alternativ i mailtjänsten också om du t.ex. använder en webb-baserad tjänst som hotmail eller gmail)
Hoppas det gav lite svar.
Mvh.
PS. har du mail som telia eller nått annat från en internetleverantör kan de säkert hjälpa dig radera adressen helt, men det innebär inte att folk slutar skicka mail dit. Resultatet blir att du aldrig får dem