4233
Sök

samma växelspaksknopp till olika modelleR?

726 Inlägg
22 april 2008
Trådstartare
#1
hej! har en 760 tic med en m47 låda , och hatar den växelspaksknoppen. och tänkte då kolla om istället m90:ins passar till växelspaksknopp? för m90ins ser ju mkt roligare ut , sen undrar jag även om det är samma till m90 som till m56... tack påförhand.


Volvoskadad
6 017 Inlägg
22 april 2008
#2
M90 och M56 är ju i princip samma låda, (m90=bakhjulsdrift, M56=framhjulsdrift)  men spaken kan se lite olika ut, jag tror inte m90 knoppen passar rakt av utan moddifiering

Jonas

726 Inlägg
22 april 2008
Trådstartare
#3
Volvo__Mannen skrev:
M90 och M56 är ju i princip samma låda, (m90=bakhjulsdrift, M56=framhjulsdrift)  men spaken kan se lite olika ut, jag tror inte m90 knoppen passar rakt av utan moddifiering

okej , för de ser ju exakt likadana ut... men passar m90ins på min m47 som jag har?


726 Inlägg
25 april 2008
Trådstartare
#4
kom på med att på m90 lådan så ligger ju backen längst till höger å ner. och på m47 ligger ju backen till vänster och så är det ju backspärr på m47an. så blir ju knasigt att sätta på en m90 knopp ....



Sök