5743
Sök

bilstereo! någon som har erfarenhet av hillman serien?

stahre
25 april 2008
Trådstartare
#1
Hej! är det någon som vet om hillman är något halvhyffsat märke?
Har själv ingen erfarenhet av det, och har inte hört så mycket om det!
Är inte ute efter nåt extremt fett ljud!
har en sony som är rätt bra nu, har några år på nacken och har inga lågnivåutgångar,
undrar om det är bättre att köpa en adapter med lågnivåutgångar eller hillmans stereo.
Tack på förhand
Senast redigerat av stahre (25 april 2008)

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
25 april 2008
#2
Jag skulle köpt en sony, pioneer, panasonic, alpine eller nåt annat välkänt märke... Deras instegsmodeller är garanterat bättre än en hillman...


stahre
25 april 2008
Trådstartare
#3
jo visst är det så men det skiljer sig ju en del i pris också, åtminstonde 600- 700 men va fan det är inte så mkt pengar och kanske värt det.

Dr Snuggles
956 Inlägg
25 april 2008
#4
Jag hade en Hillman i min gamla bil. Funkade väl sådär. Ibland ville den inte läsa skivor, och ibland hackade det i skivor som va helt repfria osv .
Så Hillman är ett bra alternativ om du inte vill att dina skivor ska fungera som dom ska wink

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

98 Inlägg
25 april 2008
#5
Jag har hillman huvudenhet i saaben, tycker den funkar klockrent faktiskt.. är du inte ute efter nått super ljud är det ett bra altenativ


188 Inlägg
26 april 2008
#6
satsa på kenwoods billigaste istället, går lös på ca800 och har 24-bits dac...försök hitta nån annan ny spelare i den prisklassen som har det wink


956 Inlägg
26 april 2008
#7
jJag skulle inte rekomdera hillman. Min bror hade en med inbyggd skärm i och den funka lite sisådär.
Skärmen vart man tvungen att hjälpa ut då den ibland inte ville själv, ljudkvaliten var inge vidare och knapparna lossnade ifrån den.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas


Sök