Håller på att byta högtalare i min passat,Jag vill ha högtalare i orginal platserna Har plockat ner ena börsidan bak och det visar sig att det går fyra kablar till högtalaREN..varför? Kan jag koppla i hop dom i par kanske? Så det blir två kablar på en ansl? Mycket tacksam om det finns nån som gjort dett innan som vet litegrann.