När jag var i storstan och hämtade ny generator till bilen fick jag se en hemsk syn på bilen.
Den hade stått utanför vårat garage i kristinehamn över natten..
Och när jag kommer fram till bilen får jag se att någon draget ett vasst föremål ca en meter på bilen

Så efter ungefär en halvtimme i telefon hade jag lyckats polisanmäla händelsen.
Sen ringde jag Atava och skulle skadeanmäla där. Efter ungefär en 20 minuter (då var jag först i kön hela tiden) Så fick jag höra att dom ringer upp.
Under dom "fem minuter" dom skulle ringa upp på hade jag hunnit byta generator..
När dom väl ringde så fick jag höra att jag skulle anmäla över internet..
Nu ska jag anmäla det och kan inte logga in på sidan för att jag glömt lösenordet.. Det tar tydligen hur lång tid som helst för att få tillbaka lösenordet.
Jag säger inte att atava är dåligt. Utan bara en tråd för dom som undrar hur atava är. Det löser sig nog

Är mest arg på dom som repat lacken
