28 april 2008
Trådstartare
jag har en honda crx-89:a och när man slår på ljuset och nöär man sedan börjar köra över 10km/h så börjar instrument belysningen och alal mätarna där att blinka och åka upp och ner... någon som kan tänkas veta vad dett är för fel?? endast när jag vrider på lyse så det blir belysning innut i instrumenteringen.. ej när jag ahr automatiskt halvljus.. mvh jim
jim ..