30 april 2008
Trådstartare
Hello boys and girls.
Jag köpte en ny bilstereo för ungefär en vecka sedan och jag satte i den i bilen igår men det finns ingen låg nivå utgång på den :S
Min polare sa att det går att köpa till nån adapter så man får ut en sådan kabel, svårt att förklara.
Någon som vet hur man skall tas sig till, utan att köpa en ny huvudenhet.?
Trådar med liknande rubrik låses i fortsättningen. mvh
Senast redigerat av Goffen (30 april 2008)