hallå.
jag ha en fråga, jag har dragit 20mm2 strökabel i hela bilen sen 1 år tillbaka, då drev jag ett rockford fosgate steg.
nu är det så att jag har skaffat ett sinus live sla1500.
kan jag köra på dom kablarna?
eller ska jag plocka ur allt och stoppa dit värre?
jag har värre kablar osv.
men det är så JÄ*** drygt å riva allt.
hur ska jag göra? ///eddie