Kolla med någon installatör som vet. I moderna bilar kan orginal stereo vara hopkopplad med tex navigator, instrumentpanel och man kan få all möjliga problem om man byter ut den.
/Göran
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI