om du har en enkel sterio typ 4*45watt å har feting högtalare typ 120W st så knastrar det i dom om du höjer volymen..då måste du stabilisera watt"utgången" med ett slutsteg som ger lite mer wattantal än vad din lilla sterio kan ge ut.
Hajar du?
Din dröm är min verklighet