Hallå har ett slutsteg som jag driver två basar på.. Men det spelar inte bra går efter motorljudet och annat skrammel.. Och det är inte lågnivåkabeln som ligger mot jord eller förnära matarkabeln. Har också bra jord då kabeln är lika grov som + och steget är monterat mot plåten.
Någon som har något tipps eller förslag?