Isåfall är det enda jag kan komma på en annan låda, hurvida det är möjligt går inte räkna på utan att veta vad det är för basar m.m.
D.v.s. mindre låda, för oavsett hur du gör med volymen du har idag så kommer det fortfarande ta lika mycket plats.
Ev. att montera basarna i reservhjulsbaljan, men, det är tyvärr totalt värdelöst när det gäller icke-kombi.