Jag håller just på att installera Lesjöfors sänkningsfjädrar och bilstein dämpare på denna Amazonen och jag skulle gärna vilja ha nya fälgar till den också, men vet ej vilka! Så jag tycker att ni skulle kunna ge förslag, det enda kraven jag har är att de ska helst inte vara bredare än 7,5" och kanske inte för "nakna", har ju inga stora snygga bromsskivor bakom... Storleken jag hade tänkt mig är runt 17"-18", men ni kan även komma med andra förslag.
Jo, jag har räknat med spacers, american racing fälgar är inte så jätte dumt, men alla andra har såna tycker jag! Hur mycket pengar det får kosta beror lite på hur prisvärda fälgarna är, men inga jättedyra...
finns ju en fet vit amazon här på garaget med borbet a fälgar, typ 7" fram å 9" bak 17"are då alltså, å de ser ju duktit bra ut pluss att du ser ju knappt bromsskivorna med dem
finns ju en fet vit amazon här på garaget med borbet a fälgar, typ 7" fram å 9" bak 17"are då alltså, å de ser ju duktit bra ut pluss att du ser ju knappt bromsskivorna med dem
Tror jag vet vilken du menar, jo den är väldigt fet, men den är väl rätt masserad också för att det ska passa och sedan tror är det nog bredare fälgar än så på den också (om vi tänker på samma). Du har inte någon länk?