3998
Sök

Eftermarknads motorhuv?

Besserwisser?
160 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
#1
Hejsan!
Har just köpt en eftermarknads motorhuv till min Galant
och kom fram till att det kommer ju att regna in i motorrummet? hmm

Vad ska/kan man göra åt detta? (det är galler)
Eller är det bara låta det regna och puts lite oftare där under ist?

MVH!
Henke!

Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga!

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
11 maj 2008
#2
Hahaha lite klantigt att komma på i efterhand att "det är ju hål i dom där scoopen??!?!" tongue

Men det borde väl inte göra så mycket eller ?

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

1 353 Inlägg
11 maj 2008
#4
bör väl inte vara nåt problem.
skulle tro att det mesta regnet följer med vinddraget mer än att slingra sin in under huven ändå (:

There's no replacement for displacement

9 108 Inlägg
11 maj 2008
#5
Lite vatten skadar inte, hade två fetinghål i min huv och det var inga problem.


study
772 Inlägg
11 maj 2008
#6
du kan ju göra en bricka under som tar upp vattnet och leder bort det.

Stressfläkt Racing
337 Inlägg
11 maj 2008
#7
säger som sinatra: let it rain smile


N.O.S Cruisers Stockholm
3 404 Inlägg
11 maj 2008
#8
bara du inte kommer dränka el och andra kännsliga delar så är det lungt, gillar du det dock inte så plasta igen hålen?

Rock'n Roll

Besserwisser?
160 Inlägg
11 maj 2008
Trådstartare
#9
hah tackar för svaren! wink det här kan bli kul att se! det kommer lite bilder snart på min lilla konstruktion av kjolar och huv! smile

Kör inte fortare än din skyddsängel kan flyga!


Sök