Sho.
Jag va till en varkstad idag ang Lampan som lyser för elfel
har skriver flera gånger här i garaget ang det. fått mycket bra svar om OBD2 kablar och allt.
Nu när jag va in så vissa det sig att dom på varkstaden inte kommer åt bilen färddator dom tror det är kablen inne i bilen till datorn eller själva datorn.
men vad ska man börja med?
med min OBD kabel så lyser lampan på själva OBD kabel utan att min PC är i.
tar jag ur datorn så startar inte ens bilen kan det en då vara fel i datorn?
någon som har haft samma fel?
dom svara att det är inte ens någon idé och fixa det utan bara gör skit saker så den klar av Bilbesiknign.
Något jag inte har lust med.