Det är inte så svårt... enklaste är dioder och lite löd kunskap... mycket billigare... för att öka spridningen kan man använda smältlim på toppen på dioden... jag filade ner toppen en bit först för att öka spridningen.
Färgfilm som t.ex. bakom färd datorn är bara att slipa bort... dom andra är värre... håller på att kolla lösningar där... mätarna är lika bra att byta till plasma... är ju ganska billiga nu....