klipp jorden till dom och kör + där. då lyser dom sålänge dom har + och blinkar när du blinkar. men dom blinkar motsatt, alltså som en buss blinkers typ...
klipp jorden till dom och kör + där. då lyser dom sålänge dom har + och blinkar när du blinkar. men dom blinkar motsatt, alltså som en buss blinkers typ...
Vad menar du med att dom blinkar motsats? att om jag blinkar höger blinkar den på skärmen på vänster sida?
Vad menar du med att dom blinkar motsats? att om jag blinkar höger blinkar den på skärmen på vänster sida?
Haha nej, Den lyser hela tiden. När du blinkar så blinkar det som vanligt. Kör hårt bara. Det blir bra.
Din skärmblinkers blinkar när fram och bakblinkers blinkar. bara att när fram och bak är tända. Slocknar skärmen. Och när bak och fram är släckta blinkar skärmen. get it?
ja precis det han menar
okej.. men går de inte å få dom så att dom lyser å blinkar åt samma håll