3268
Sök

Vinge till Hondan

Girls go fast
893 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
#1
Var och besiktade pärlan (honda civic coupe) igår och den gick igenom. Inga problem alls, är dock ganska mycket rost på bakskärmarna, men det ska årgäras så fort farbrorn min har tid, till min fråga

Jag vill ha en vinge på den och inte vilken vinge som helst utan en aliminium vinge..
Har kollat runt lite och tydligen är de inte lagligt att köra med det när man har personbil i trakik..

Funderat på att köpa en sådan ändå och åka runt i.. Va tusan är väl bara att ta av den inför nästa års besiktning..

Hur ska jag göra? Kan jag få böter pga jag har en sådan på min pärla? :S

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

9 108 Inlägg
16 maj 2008
#2
Ja du kan få böter om polisen ser dig med Aluvinge, ligger nog mellan 500-1000 spänn vill jag minnas.


Girls go fast
893 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
#3
men va fan.. aldrig ska man få ha något roligt sad

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

Körv
3 535 Inlägg
16 maj 2008
#4
_Zuperior_ skrev:
men va fan.. aldrig ska man få ha något roligt sad

Vi bor i Sverige.

Truckdriving Man

Girls go fast
893 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
#5
decib3L skrev:
_Zuperior_ skrev:
men va fan.. aldrig ska man få ha något roligt sad

Vi bor i Sverige.

fan då! jag måste flytta!!!! yikes

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874

9 108 Inlägg
16 maj 2008
#6
Ja du kan ju leta efter ett land där dom tycker det är snyggt med aluvingar på originalbilar, då får du leta länge roll


Zzzz
937 Inlägg
16 maj 2008
#7
MilleN skrev:
Ja du kan ju leta efter ett land där dom tycker det är snyggt med aluvingar på originalbilar, då får du leta länge roll

Hehehe, var inte så elak ohlin ;P


German cars, quality and beyond
8 197 Inlägg
16 maj 2008
#8
MilleN skrev:
Ja du kan ju leta efter ett land där dom tycker det är snyggt med aluvingar på originalbilar, då får du leta länge roll

Japan kanske? roll

"You never step on the gas pedal until you know you never have to take it off."
-Sir Jackie Stewart

"Aldrig mer en Volvo!" -Jag.

Girls go fast
893 Inlägg
16 maj 2008
Trådstartare
#9
coffe.dk skrev:
MilleN skrev:
Ja du kan ju leta efter ett land där dom tycker det är snyggt med aluvingar på originalbilar, då får du leta länge roll

Hehehe, var inte så elak ohlin ;P

töööh! nu ska vi inte reta tjejen tack neutralbig_smile

Men min bil ska INTE bli orginal, därav vingen big_smile haha

Nån som har någon vinge passande honda hör av sig! pm eller mail!

Japsdämpare på en volvo är som stegrande älgdekaler på en Japsbil.
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=117874


Sök