Hejsan
Tänkte ev. plasta egna sidokjolar till Golfen min, och har lite funderingar..
Om man skulle göra mallen i bonocell, och sedan låta bonocellen ligga kvar innanför glasfiberet? Naturligtvis så plasta man inte direkt på bonocellen, men på med lite typ husfärg så går det kanske?
Men frågan är alltså om den kan ligga kvar innuti själva kjolen, eller måste man plasta kjolen i 2 delar och sedan gjuta samman?
Det finns tre slags män som inte förstår sig på kvinnor: unga, gamla och medelålders.