4368
Sök

Tävling?

78 Inlägg
21 mars 2006
Trådstartare
Skulle man inte kunna ha en tävling om vem som har snyggast foto på bilen?.alla som vill lägger in sin bästa bild på bilen,så kan man ju rösta fram en vinnare?? hade varit kul eller?..

Fotograf @ Team Insane Racing
1 781 Inlägg
21 mars 2006
vore ju askul:) måste abra vänta på att fälgarna åker på och sänkningen drar ned bilen i backen så då kommer jag med en fet bild;)

Team Insane Racing

78 Inlägg
22 mars 2006
Trådstartare
Ja jag tycker också det hade varit kul:).men man kan ju inte bara rösta på den bilen man tycker om då,utan får ju se till vilken BILD som är bäst snyggast.Ingen annan som vill?

346 Inlägg
22 mars 2006
jo det hade varit bra med. sen är det ju jobbigt om man ska konkurera med en proffsfotograf med smile..finns säkert nån här som har det som hobby med och kan få till en del bra bilder..men det får man väl ta

"den som inte blir lycklig av pengar vet bara inte vilka butiker han ska besöka"

14 Inlägg
22 mars 2006
men det måste ju bli sommar först;)

Det blir vad du gör det till ;)

IT-Tekniker
144 Inlägg
22 mars 2006
hade varit riktigt kul! starta en du mmange smile

78 Inlägg
22 mars 2006
Trådstartare
Ja men jag behöver ju hjälp av alla. Hur ska man göra? med röstningen å så? och ska man lägga in sin bästa bild på sin egen sida så man kollar den där eller ska man lägga in en länk? är inte så duktig på det själv.Tenacious_Dboy - Det är det ju säker någon som är men det är ju inte alls säkert att han/hon vinner:).

78 Inlägg
22 mars 2006
Trådstartare
Har skickat till admin här på garaget och frågat fall han kan hjälpa oss,så det går rätt till:).

1 781 Inlägg
22 mars 2006
låter skitbra:D

Team Insane Racing

Knegare
302 Inlägg
22 mars 2006
Vore kul att se andras bilder... Kan ge insperation när våren nu är på väg...

Poon

Poon
Love the sound...

1 781 Inlägg
22 mars 2006
Påtal om tävling tongue jag vann nyss 2 biljetter till sthlm bilsalong big_smile

Team Insane Racing

78 Inlägg
23 mars 2006
Trådstartare
Jaså grattis:). Ja admin sa att det inte gick å göra en omröstning så nu vet jag inte hur vi ska göra,måste ju kunna rösta på något sätt.Någon som har något förslag??

Sök