MrCalle skrev:
det brukar finnas skiva att låna, om inte av dem som har det så finns det garanterat flera som har en att låna ut till dig.
japp det är alltid någon som har och det är bara att komma fram och hojta till så får du hjälp och tips..
ser du någon med "team Klåp" tröja på tävlingara så är vi alltid hjälp samma. och ingen av oss är farliga :-)
SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu