det är svårt att hitta allt för 3000 kronor. inte säkert det blir jättelätt.
kanske bättre att köpa lite i taget och satsa mer på kvalitet. börja med baslåda och slutsteg. sen framsystem hatthylla mm. det hade jag gjort för man får oftast vad man betalar för
EDIT: självklart först huvudenhet
Senast redigerat av thell_gti (22 maj 2008)
Kolla min projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?pid=1290219#p1290219