Bort med brickorna i hörnen, där bakom sitter 2 st stjärna skruvar..sen är det bara att dra ut mätarhuset..angående tankmätaren så kan det vara "givaren som sitter på bränsleröret nånstans har jag för mig..men prova å ta loss mätaren, kan vara att som dusäger att det ärglapp nånstans