hej
när man bygger spoiler med byggskum så brukar man ju maskera med typ silvertejp, men då kommer ju spoilern falla isär tillslut, men det håller väll tills man har gjutit den färdiga spoilern
och hur gör ni med fästena? borrar ni hål där det finns möjlighet o popnitar eller