2925
Sök

S70 / v70 . Lister på dörrar.

29 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
Hejsan

Sitter och funderar på om Dörrlisterna på s70'/v70 passar på en 850-92.

Om de inte passar hur går jag till väga för att det ska bli ett snyggt lackresultat?

Tacksam för svar. Ha det bra.

998 Inlägg
25 maj 2008
Dom passar men du får limma på dom, annars tar du 850-95 listerna

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

29 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
LordLife skrev:
Dom passar men du får limma på dom, annars tar du 850-95 listerna

En följfråga på listerna. Passar Kofongarna från 95 modellen till den äldre modellen med eller behöver man modda lite ?

Tack för svaret big_smile.. det är värt att tänka på .

998 Inlägg
25 maj 2008
Dom ska passa rakt på, det gjorde den som jag satte på en 94. annars så går det med popnit tongue

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
25 maj 2008
Lacka dom du har nu blir bäst

annars

Listerna på dörrarna inga problem men lisdten till framskärmen skiljer lite, ta från h-bakdörr kapa och sätt v-fram och tvärtom.

Smoke Tires Not Drugs.

29 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
mickecorrado skrev:
Lacka dom du har nu blir bäst

annars

Listerna på dörrarna inga problem men lisdten till framskärmen skiljer lite, ta från h-bakdörr kapa och sätt v-fram och tvärtom.

ja det lutar nog åt att lacka originallisterna. eller i alla fall öva på dem.

vilka lister är det jag behöver kapa? från sv70 eller från 850 nyare än 95?

Tack big_smile

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
25 maj 2008
Såg inte att du skrev -92 års modell

När jag skrev ta dom listerna du har nu, menade jag dom bredare listerna till nyare 850.

Tar du lister från s/v70 behöver du H+V lister till framdörrarna och 2st H-lister + 2st V-lister till bakdörrarna. Det ena paret lister till bakdörrarna kapar man i den längden listerna är på framskärmarna.

Smoke Tires Not Drugs.

29 Inlägg
25 maj 2008
Trådstartare
låter krongligt detta  . jag får se hur jag gör tack för hjälpen

29 Inlägg
26 maj 2008
Trådstartare
har ni någon ide vart man kan få tag på lister till nyare än årmodell 95. ? Inte jb

998 Inlägg
27 maj 2008
skroten, kanske blocket, eller volvo. har inte hittat fler som säljer dom.

29 Inlägg
28 maj 2008
Trådstartare
tänkte bara fråga en gång till för att vara helt säker, åker in till JB nu i veckan då vill jagvara helt säker på att  95 listerna passar min 92.a .. .. jag ska även lacka de nya listerna har ni några erfarenheter av det ? 

Tack då mycket big_smile

998 Inlägg
28 maj 2008
Helt säker på att dom passar, dom gör det på min 94.a och det är samma som din 92.a

Sök