3829
Sök

Sidoblinkers till calibra?!

165 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
#1
hej, tänkte höra med er som har calibror eller andra opelbilar, vad har ni fått era sidoblinkers ifrån för bilar? är ute efter ett par men har ingen aning om från vilken bil man ska ta, vill inte ha "vanliga" runda vita blinkers... var det mycket jobb osv för att få dom passa rätt?? tongue

mvh annie

9 108 Inlägg
1 juni 2008
#2
Jag köpte på mekonomen från en Audi A4/TT till min förra omega, det är samma blinkers original.. Dom var avlånga/rektangulära vita. Man fick dock karva bort en del av blinkersens "hållare" på insidan men det märker du hur mycket som krävs.

Annars finns det ju vita eller grå på dom flesta stylingfirmor.

Kollar du noga på denna bilden ser du hur dom ser ut, orkar inte leta reda på någon närbild:
http://www.garaget.org/mypage/gallery_e … age=342666


165 Inlägg
1 juni 2008
Trådstartare
#3
MilleN skrev:
Jag köpte på mekonomen från en Audi A4/TT till min förra omega, det är samma blinkers original.. Dom var avlånga/rektangulära vita. Man fick dock karva bort en del av blinkersens "hållare" på insidan men det märker du hur mycket som krävs.

Annars finns det ju vita eller grå på dom flesta stylingfirmor.

Kollar du noga på denna bilden ser du hur dom ser ut, orkar inte leta reda på någon närbild:
http://www.garaget.org/mypage/gallery_e … age=342666

okej, tack för tipset smile


Sök