Tjenare ! om man vill spela riktigt högt men inte dela ner det så det BARA spelar diskant, vad ska man sattsa på då, om man nu ska hålla sig till 5,25or ?
Har ett T3002 till framsystemet (80ampere delat på 2kanaler) så det borde ju räcka ?
Som sagt om man vill kunna dra på sjukt mycket, men vill ändå kunna spela någorlunda fint när man stoppar i en akustisk skiva.,'
// Emil
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal