HJÄLP MIG ATT HITTA EN VETTIG KAMERA FÖR UNDER 2000KR
Ja har en digital kamera som ja haft ett tag nu men jag börjar tröttna på att jämnt å ständigt komma hem för att kolla bilder å då e 75 % av allt jag fotat suddigt! även om jag väljer fotoläge image stabilisation. Om jag inte håller kameran brutalt stilla eller snarare ställer den p ett bord så blir det alltid lite luddiga bilder!
Har fått för mig att det är urusel slutartid på den men vet inte så nog om teknisk data när det gäller kameror.
Så nu satte jag mig å kolla runt på lite websidor å se om jag kunde förstå lite skillander på de 1000000 olika kameror som tycks finnas å välja på och alla ser lika coola ut på bilden men vad fan skall man söka efter för att man inte skall få hem en skitkamera eller kanske rentav ett dyrt as som sprutar vatten. dom skriver ju att alla e så superbra å att de säljer jättebra men jag vill ha fakta.
Jag vill ha en kamera som jag kan fota bilar som är i rörelse å kanske rentav funkar att fota med även om man har tagit två öl. En kamera som funkar med en normal livsstil. Många gånger så ser man inte på displayen om det blir bra eller ej, sen när man kollar på datorn så e det skandal. har till och med fått släng massa bilder från bröllop begravningar fester mm. Skittråkigt när det är så.
"Riktiga bilar drar 1,5l milen"