hej, hade ner dörrsidan för en liten stund sen, hann aldrig koppla loss kontakten till elhissarna för än jag hängde tillbaka sidan igen pga värmen, och nu upptänkte jag att dem inte funkar, på nån av sidorna, står i instruktionsboken att det är automatsäkring på dem, och att den ska ställa tillbax sig själv några sekunder efter den löst ut, men detta sker inte, båda elhissarna fram är döda, bak är det vevar. obs det va på förarsidan jag hade nere sidan. Vad kan det va som felar? tacksam för hjälp! MVH Peter
Senast redigerat av Roundcube (3 juni 2008)