4408
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
Just nu
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

funderar&funderar... så kom med tips

3 september 2009
519
Vilken färg skla drivaxlarna få??
den biten som syns i mitten av fälgen alltså.

Fälgarna kommer lackas ljusröda/röda så ska drivaxeln i centrumhålet vara svarta,vita eller kanske samma nyans som karossen......? (vilken det blir på karossen är inte bestämt än)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/749850_ab1jpr.jpg

för 17 år sedan
ej bestämt riktigt än men nån ljus nyans beige,creme eller liknade är i funderingen. avvaktar för att se helheten i bilen när karossen är grundmålad i den vit/ljusgrå grundfärgen. har haft en liten fundering på å lacka drivaxelcentrum i samma som karossen
för 17 år sedan
Vilken färg ska bilen i övrigt ha?


Sök