4405
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
Just nu
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

Pontiac & PV

7 oktober 2009
544
Igår fick jag hem extramotorn till PVn , tänkte plocka på tändkablar mm nån dag & försöka starta den & kolla om den funkar. isåfall penselrenoverar jag den & stoppar i den i PVn :)

Ikväll rev jag bort AC-fläktkanalen i pontiacen & konstaterade att den "nya" fläktkanalen
inte passade på torpedväggen :(
Får modda den till våren när pontiacen kommer fram från vinterförvaringen.

Här e lite bilder på det hela :)

B16 till PVn:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/778954_pbapbv.jpg

Motorrummet i pontiacen med lossad innerskärm:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/779027_qgogqi.jpg
Gamla fläktkanalen:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/778979_q7g71v.jpg
Nya fläktkanalen:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/779016_6xejoe.jpg
Motorrummet utan innerskärm & fläktkanal:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/778983_3frbcd.jpg

för 17 år sedan
Jag ryser bara jag ser vilket slit det är med dessa gamla jänkare. Men du kanske bara ser roligt terapiarbete? ;)


Sök