4405
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
Just nu
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

PV-delar

8 oktober 2009
689
Idag efter jobbet så bytte jag om & jäktade jag iväg för att skruva loss lite delar
& hämtade ett lass till med PV delar :)

Div småprylar,topplock,motorhuv,2st fronter,innerskärmar,metallisten till framrutan,
höger bakskärm,huvudbromscylinder.

*bra&ha*

kom hem vid 20 tiden, klämde en macka... lastade sen ur bilen & fotade prylarna


sen tog jag bromscylindern till garaget & meckade isär den+min från bilen.
verkar gå bra att renovera dom :)

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/779615_pmd9t3.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/779616_vce7ql.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/779618_rknq0z.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/779621_v1elh3.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/782232_54y328.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/779622_rwluul.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/779624_xgx3il.jpg

för 17 år sedan
Härligt med lite gamla pv delar, renoverde själv upp en 544-61 för några år sedan, så dom känner jag till :)
för 17 år sedan
hur är gängorna i trevägsdelningen? är intresserad av att köpa den :D


Sök