4384
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
Just nu
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

Råkade shoppa loss igår ;)

20 oktober 2009
614
handlade lite PV delar plus att jag fick hem delarna jag beställde på nätet i förraveckan , nu jäklar blire njutning för ögat under sorteringen hemma :)

kolla mappen. den kommer fyllas på med fler bilder inom nån dag --->
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=93138

Detta är det jag beställde från http://www.veteranshop.se/
Till A-forden:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/786837_jnbbat.jpg
till PVn:
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/786831_t9nvfb.jpg

för 17 år sedan
nice :D Du lär ju inte ha problem att få ihop en ny likströmsgenerator iaf :P Mycket bra delar där!
för 17 år sedan
Du är tokig!! Sjukt mycket prylar... :D


Sök