4409
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
Just nu
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

PV-pulande

28 oktober 2009
751
Har gjort iordning 2st huvudcylindrar till PV på rasterna på jobbet idag, & sen fick jag hjälp av en jobbarkompis att pinnsvetsa B16sportgrenröret, & sen bytt till vinterdäck på 745an åxå....
Ska försöka ta mig upp i tid & montera huvudcylindern imöra förmiddag.
Sen kanske fortsätta sortera PV-delar ;)
http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … ;cat=93138

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/791205_ykbjzj.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/791199_aokh3a.jpg



Sök