4768
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

Fortsatt PV-pulande

29 oktober 2009
693
Igår & idag har jag fixat med bromscylindrar & även experimenterat lite med kupefläktmotorn.
Huvudbromscylindern färdig
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/791876_stg9ht.jpg
Bakre bromscylindrar
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/791877_sh9xrd.jpg
Kupefläkt med navkåpa från whitespokefälg över elmotorn
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/791878_h38qts.jpg

för 17 år sedan
riiktigt snyggt!! :D men når kåpan ner hela vägen över motorn? :)


Sök