4677
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

PV-delar+marknad

1 november 2009
749
tjingtjong... igår var man på marknaden i Örebro & investerade i guld :D
Blev till PVn en ny orginal bakre rep.plåt , 2st lykthållare i plast, 2st fina framlyktor & 3st torkarblad.

Till rodbygget blev det ett insug (som blir bokhylleprydnad ett tag) &ett oljepåfyllningslock.

ännu en "speedshift" växelspak denna gång NY OANVÄND !!

Sen på hemvägen åkte jag förbi "PV-gubben" & hämtade lite mer av prylarna jag har köpt.
(han har fortfaranade inte fått ner allt från garagevinden)

Här kommer lite blandade bilder på detta. :)
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/793488_quylkn.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/793489_cyp2uh.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/793491_1kpbol.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/793486_8mw3sb.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/793487_uoz1rj.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/793503_6ye8q0.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/793497_o5bpiu.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/793501_7mh2jx.jpg



Sök