4683
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

PV-pulande

20 november 2009
649
Har det inte blivit så mycke av på sistone eftersom jag har varit på kurs tisd-torsd denna vecka..

men jag har iaf tvättat lite prylar på jobbet idag :)

nu blire & läsa lite & sen sova.

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/804772_5fx430.jpg

Uppdatering 2009-11-21 idag borstade jag ren & målade plåtarna & sen monterade jag den andra bromsslangen på PVn , återstår att finjustera bromsbackar & fylla bromsvätska, tar nog det efter jobet nån kväll till veckan.
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/804932_c7qhtc.jpg

för 17 år sedan
En sådan industritvätt hade inte varit dumt hemma ;)


Sök