3943
Sök

farbrorbozze

Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk Sandviken

Foruminlägg
Medlem sedan
26 december 2006
Senaste besöket
20 juni
Bloggfunktionen på Garaget är inte längre aktiv, men alla tidigare inlägg finns kvar att läsa på respektive användares sida. Nya inlägg hänvisas till forumet.

JULAFTON IDAG :)

12 januari 2010
554
IDAG KOM ÄNTLIGEN PENGARNA JAG VÄNTAT PÅ IN PÅ BANKKONTOT SÅ JAG KUNDE HÄMTA UT MIN LILLA JULKLAPP TILL MIG SJÄLV SOM JAG BESTÄLLT FRÅN:

"VINTAGE FARM SPEED PARTS" i Stockholm

Glöm inte att kolla min projekttråd :)
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=134584

https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/836654_f7xtzy.jpg
2010-01-12 Har precis öppnat "julklappen"
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/836660_w8t0zh.jpg
https://www1.garaget.org/gallery/archive/44948/836661_wf6939.jpg

för 16 år sedan
Jaaa "Turbogurkan" mycke häftigare än en HX55a ;)
för 16 år sedan
dra åt pipan...detta kommer bli förjävla häftigt=)
för 16 år sedan
Ljuvligt :)
för 16 år sedan
Riktigt fina grejer! Skoj med hårda klappar. :)
för 16 år sedan
Har du köpt på dig delar till en kyrkorgel?? Knepigt :P


Sök